Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amikor szembe mész a józan észnek

2018. október 04. 13:53 - Széltoló Varászlo

Széltoló

Kapjátok be!!

 

Ja, nem ti... Szóval... Vak IOnak köszönhetően Ankh-Morpork alapítása után 1932 évvel láttam meg a mécses pislákoló piszkossárga (bizisten hugyszinű) lángját. Meg az is engem. A kurváknak volt pofájuk három nappal korábban alapítani meg a várost mint kellene, nem vették figyelembe mikor fogok megszületni, így most van három nap a két születésnap között... Tudod milyen szar harmadnaposan megint a macskakő alá, hernyóvá inni magad??? Megmondom, kibaszottul, de szakadjunk el a témától. 

 

A faszért lettem varászlo???

 

Há mittomén, predesztináltak, vagy micsoda. Mondták apámnak hogy mivel már a nyolcadik gyerek vagyok, büntiből kitépnek a családból és elvisznek janicsárnak... izé, MÁGUSnak, igen, ezt mondták... meg hogy a fater most már más hobbit is találhatna...Szóval lehúztam amit le kellett a varászlo iskolában, dohányoztam a puskaporraktárban, ittam klóros fehérítőt, ettem romlott osztrigát, kétszer is eltévedtem a könyvtár L-terében, mégis az baszott ki velem, hogy belopóztam az Oktávóhoz, a Teremtő legmágiKUSSabb grimoárjához. Nem, nem költözött a fejembe az egyik Ige, az egy szerencsésebb megoldás lett volna. Helyette egy dimenziókapun keresztül aTi elsődleges anyagi síkotokra keveredtem, basszameg.

 

Most mi a Pöcskinszhez kezdjek?

 

Itt rohadok már egy ideje, akklimatizálódtam. Megtanultam hogy Ankh-Morpokot itt Budapestnek hívják, a Patricius itt Miniszterelnök, Tsort odale peremirént Szerbia, nem aranyban fizetünk hanem Bitcoinban ésatöbbi. Varászloként nem sok opcióm maradt, kevéske mágikus tudásomat vagy a tévében kamatoztatom távátokleszedőként, vagy kihasználom a született képességemet és nekiállok pofázni. Mindkettő ugyanolyan szarul fizet. Hogy miről fogok pofázni azt még nem tudom, de vannak elképzeléseim. MIvel nem tartozom ehhez a viághoz, számomra elég sok a furcsaság, ami szembe megy a józan észnek. Mindről fogok szólni (IGEN RÓLAD IS, FOGD MÁR BE BAZMEG), a saját idejében...

Címkék: varászlo
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szeltoloblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9814281365
Amikor szembe mész a józan észnek
süti beállítások módosítása