Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amikor szembe mész a józan észnek

2019. január 19. 10:12 - Széltoló Varászlo

Csak röviden: ad absurdum

Filmek, Sorozatok

Tegnap megnéztem három Guy Ritchie filmet. A revolvert, a Blöfföt illetve A ravasz, az agy és két füstölgő puskacsövet. Mostantól hivatalosan is a must see kategóriába sorolom őket. Aki olvasott valaha Rejtő Jenőt, annak a hasonlóságok valami égbekiálltóak lesznek. Magam is valahogy így képzeltem el egy Rejtő regény megfilmesítését. Legyen bár komédia, vagy komolyabb hangvételű mű, mint a revolver, az abszurditás remekül áll mindkét alkotónak. Jason Statham pedig megmutatta hogy igenis tud színészkedni.

Szélhámosok, házi feladat, aki eddig nem látta ezeket a filmeket, most pótolja! Rejtőt olvasni fakultatív feladat, de pluszpontok járnak érte a végelszámolásnál!

Széltoló out, nemsokára újra vagyok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeltoloblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3714572198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Amikor szembe mész a józan észnek
süti beállítások módosítása