Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amikor szembe mész a józan észnek

2018. november 30. 16:42 - Széltoló Varászlo

Összedől a világ? Meg vissza is!

Agymenés

Ez fura

 

Furcsa világban éltek ti Szélhámosok... Még mindig meg kell állnom néha és emlékeztetni magamat, hogy hála az Isteneknek én nem tartozom ide, csak ideiglenesen vagyok itt, látogató, aki itt rekedt. A sok csoda mellett amivel elkápráztatott, a jelenetek sokban egy odahazai disztopikus útleirásra emlékeztet. Olyan dolgokat látok, hallok nap mint nap, amitől egy dologban megedződött Ankh-i polgár sírva menekülne, de még a Hwandaföldi barbárvezér is csak merőn bámulná... 

Emberek embereket mészárolnak, apák nyiszálják el gyerekeik torkát, ha a gangbangben kevés a lyuk a nőn, semmi baj, szúrunk bele még, nem kell nagy, nehogy elvérezzen, lényeg hogy még pár fasz beleférjen, úgyis félhullára van drogozva, nem érzi... Emberek, nagy tömegek szimpatizálnak egy ekoterroristával, aki kipusztítja a fél népességet, mert szerinte túlszaporodás van (és igen, tudom hogy az csak egy film, de Hirohito császár pont ezt akarta elérni az 1920-1930 as Japán Birodalommal, mégis vele nem szimpatizál senki... nem is értem miért...). Megint mások a többi embert lágerekbe zárják, gázzal, lánggal, vagy csak a hideggel ölik őket milliószám, dolgozzák fel szappannak, eszik meg vagy használják fel a bőrét könyvkötészeti célokra, esetleg lámpabúrának... Nem bizonyított Istenek nem bizonyított nevében megy harcba karddal, bombával, ezerszám, ölni, pusztítani azokat akik egy másik nem bizonyított Istenben hisznek, vagy csak magasról szarnak az egészre... Fogadást kötnek arra, hogy a terhes anyában milyen nemű baba van, majd felvágják sebtiben, hogy lássák ki győzött... 

Néha hányom kell. Csodálkozok hogy van még olyan hogy Átlagember. Annyi a nyavalya, annyiféle agybaj kering és annyiféle képpen vagytok manipulálva, hogy azt még felsorolni sem igazán tudom. Vallási, ideológiai, politikai, pénzügyi táborokba verődtök, de nem veszitek észre az átfedéseket, nem látjátok hogy ugyanazok az emberek itt bajtársak, amott véres ellenségek, hogy az egész jelenbeli létetek egy nagy homogén massza, amit kívülről botokkal toszigálnak erre meg arra, attól függően mit diktál az aktuális érdek.

 

Mélyebbre

 

Nincsenek jók meg rosszak, ez illúzió. Illúzió a választás szabadsága, és illúzó az újév is. A pénz sem készpénz, és a valóság virtuális valósága valóságosabb a valóságnál... Nincsen jobb és balloldal, nincsenek gazdagok meg szegények, feketék, sárgák, pirosak meg kékek, nincs Ausztrália és nincs a Balaton sem. A Föld Lapos, mi más lehetne, a Gyíkemberek köztünk járnak és Marslakók építették a párizsi Ferde tornyot

Hihető, mi? Valld be, elhitted, legalább is az elejét, egy pillanatra, mert el akartad hinni. Hinni akartál nekem. Nekem, Széltolónak, aki egy kis senki vagyok, egy kisköltségvetésű bloggerterapeuta, aki 10-15 megszállott Szélhámosnak fossa magából kifelé a tartalmat. Hinni akartál nekem, mert úgy tálaltam, hogy hinni akarj nekem. És ha nekem ment, akkor képzeld el, mennyire megy azoknak akik ezt profi módon űzik, komplett iparágakkal a hátuk mögött? A megtévesztés, a manipuláció világát élitek, azt lájkoljátok amit akarják hogy lájkoljatok, az ingerküszöbötöket olyan magasra emelték a rettenet és ocsmányság ezüsttálcás felszolgálói, hogy vállrándítás nélkül görgetitek tovább a legutóbbi robbantásról szóló cikket, kibaszott cicás videók reményében... boldogságfüggők...

Salvation

 

Nem ígérek megváltást, nem ígérek felvilágosodást, nem ígérem a lélek reneszánszát. Csak kérhetek. Kérlek Téged, te Szélhámos, használd azt a kibaszott fejedet arra, amire való. Járd az utad nyitott szemmel, füllel és egyéb esetleges és/vagy nonkonzervatív érzékszerveiddel. Ne engedd hogy eltompítson a jelenkor felhasználóbarát világa. Ne légy kegyetlen és sose felejts el kedvesnek lenni. Tudod, a gyűlölet az ostobák fegyvere, a bölcsek szeretettel harcolnak. Azzal hogy ide eljutottál, megtetted az első lépést. Gratulálok.

Ezzel én mára le is lépek Szélhámosok... Én még mindig Széltoló vagyok, a Manaháló legyen kegyes Hozzátok, aviszlát!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeltoloblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4914406142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Amikor szembe mész a józan észnek
süti beállítások módosítása